38一下 today: 明报:唐诗咏避谈进驻北角豪宅… #香港 #娱乐

2023年10月18日 星期三

明报:唐诗咏避谈进驻北角豪宅… #香港 #娱乐



明报:唐诗咏避谈进驻北角豪宅…

明报:唐诗咏避谈进驻北角豪宅 毛姐唔介意演婆婆:角色要有趣

影后毛舜筠(毛姐)和视后唐诗咏(17日)到尖沙咀出席医美代言活动,有报道指唐诗咏离开无綫后愈住愈豪,兼搬入月租6万北角豪宅,唐诗咏不愿多谈,只想爸爸住近哥哥方便凑孙,她说:"首先就唔係咁嘅价钱,但想讲我都好辛苦做咗咁多年嘢,都真係有储钱,想畀自己有个想要嘅生活,自豪自己有呢个能力。"

唐诗咏期待有机会跟毛姐合作拍戏,她透露已有新动向,将参与综艺节目,至于好友马国明结婚,她表示仍未知会否任兄弟团。毛舜筠表示将拍新戏,她说:"可能过往演好多妈妈角色,𠵱家搵我演嘅角色,全部都係妈妈,我好乐意再演,就算搵我演婆婆都冇所谓,但我觉得角色一定要有趣,唔要係慈母就係喊苦喊忽,如角色畀到我新挑战,我一定会支持香港电影。"