38一下 today: 落闸唔造人!陈炜冧收“八心八箭”… #香港 #娱乐

2021年11月22日 星期一

落闸唔造人!陈炜冧收“八心八箭”… #香港 #娱乐



落闸唔造人!陈炜冧收"八心八箭"…

落闸唔造人!陈炜冧收"八心八箭"钻戒订终身:𦧲饭应

艺人陈炜昨日(21日)48岁生日,在生日派对上她获拍拖近3年的医生男友陈国强惊喜求婚。今日(22日)准新娘子陈炜现身公开活动,笑容满面的她表示心情开心:"寻晚瞓唔着觉,因为收到好多朋友嘅祝福,我要睇又要回覆大家,所以依家都晕晕哋。"

她坦言完全不知道男友会求婚,因为每年生日都会跟大班朋友庆祝,所以没有为意,听说男友为此筹备了一个月:"现场好感动,都有喊,好开心咁多朋友见证下,咁多人祝福。(系咪即时Say Yes ?)系,𦧲饭应。"

至于婚礼安排方面,陈炜称仍未倾到,问到会否大排筵席?她说:"我完全冇谂过。(好友何国钲话设计件婚纱畀你?)好多嘢都系佢同我男友夹,佢哋清楚好多。(一切交晒畀男友搞?)我想像唔到,佢今次几做到嘢,因为佢喺我心目中只系识救人同医人,乜都唔识,估唔到今次咁多嘢都系佢设计同话事,好叻!(成个婚礼交畀男友搞? )以我个性格唔会,我都会参与。但系摆唔摆酒就未知,冇任何Idea。"

畀夫婚夫100分
问到有否想过男友会求婚,她直言不敢多想,因为怕失望,问到男友有甚么地方值得她点头答应?她冧爆说:"对我好,以后我照顾佢生活,佢照顾我健康。(佢值得托付终身? )好好,100分。(会唔会生小朋友? )唔使喇,我冇谂过。(婚后会唔会减产? )未谂过,因为发生得太突然,冇任何想法。"

陈炜左手无名指上戴上3卡的求婚戒指,她透露是由朋友设计,由2只戒指组合而成,"八心八箭"的切割很有意思,而围边的钻石是有关他们2人的秘密故事,非常有心思。其实"八心八箭"是圆钻的光学现象,被称作"邱比特车工",代表了邂逅、锺情、暗示、初吻等美丽意境。

何国钲同朱晨丽"喊到猪头"
本地著名时装设计师何国钲,昨晚(21日)有份见证好友陈炜被求婚,他笑言很辛苦:"我守咗个秘密成个月,好似我系新郎哥咁,所有嘢都由我安排,因为佢(陈炜男友)成日同陈炜一齐,佢要偷偷打电话畀我。"他指昨晚自己是第一个喊,跟朱晨丽一齐"喊到猪头",非常感动:"好戥佢开心,因为陈炜系好值得人锡嘅人,佢太好人,我哋成日都笑佢男友坐喺度食残废餐,所以我哋叫佢一定要对陈炜好啲。"

他指会免费为好友设计婚纱作贺礼:"呢啲好小事,我一早应承咗。(设计咩类型婚纱?)要睇吓佢拣咗咩场地先谂吓帮佢设计咩婚纱。"