38一下 today: 下年想衝出國際 吳若希帶仔女迫巴士有驚喜 #女神

2022年12月26日 星期一

下年想衝出國際 吳若希帶仔女迫巴士有驚喜 #女神



下年想衝出國際 吳若希帶仔女迫巴士有驚喜

下年想衝出國際 吳若希帶仔女迫巴士有驚喜藝人吳若希及周志康今日(26日)下午於長沙灣出席滅罪活動並獻唱,吸引不少市民圍觀。席間吳若希冧爆展示頸鏈,且透露:「吊墜係我個女畫嘅畫,竟然唔係揸住支咪,而係抓住波板糖,粉絲見到就幫我打造成頸鏈,呢份聖誕禮物係無價嘅。(唔捨得戴?)會呀,頭先都喺度抹咗好耐。」剛過去的聖誕,她表示自己壞車,帶着子女迫巴士到尖沙咀欣賞燈飾:「我個仔平日唔跟我,嗰日竟然畀我抱住瞓着咗。(幾耐冇搭過巴士?)自從我搬咗出九龍之後,其實成日搭巴士,尤其是過海去銅鑼灣,時間上同揸車差唔多。(喬裝?)唔需要,OK喎。」對於2022年即將過去,吳若希坦言:「今年忙拍劇同開演唱會,我拍劇嘅時候離開香港,身邊好多好朋友幫我睇住頭家,而開演唱會嘅時候有好多朋友幫手,真係feel到好有愛。(明年有乜展望?)衝出國際囉,因為通關嘛,可以飛來飛去工作同開騷喇。」呢個媽咪好親民。仲因為搭巴士,令佢同仔仔關係更上一層樓。佢手上個吊墜係佢個女畫嘅畫。明年展望衝出國際。至於周志康則忙於拍攝劇集《虛擬情人》扮演女主角王敏奕的前度,他說:「本來我角色係校草,後來變咗無賴,仲要裝假狗黐巨腩,都有啲挑戰性。有場回憶戲講我哋打籃球,點知天氣驟降,拍完之後都有啲演員病咗!」他又大讚王敏奕除了漂亮外表,演技亦不俗,雙方合作得舒服。周志康新劇要裝假狗黐巨腩。吴若希周志康DanielChau