38一下 today: 何依婷自嘲煮嘢太難食 江嘉敏視減肥為終身事業 #女神

2022年12月30日 星期五

何依婷自嘲煮嘢太難食 江嘉敏視減肥為終身事業 #女神



何依婷自嘲煮嘢太難食 江嘉敏視減肥為終身事業

何依婷自嘲煮嘢太難食 江嘉敏視減肥為終身事業藝人江嘉敏與何依婷今日(30日)出席無綫飲食節目《做節必食18道菜》記者會,兩人即場跟大廚黃亞保及蕭秀香(三姐)炮製賀年菜,不過何依婷就全程站在一旁為三姐遞咪,三姐大爆依婷拍攝時不慎燙傷手,依婷表示只是輕微燙了一下,沒有受傷,而今次是她首度拍攝飲食節目:「我今第一次入餐廳廚房,所以好開心、好興奮,亦冇諗過鏡頭前後都係咁多嘢食,我食到條褲唔啱着爆鈕。(你喺節目入面有冇幫手?)我有切嘢。」她笑言留指甲很重要,因為之前在家中切食材時時,指甲為她擋了一刀,否則會切到手指,問她是否甚少下廚?她說:「我係即食麵專家,會煮即食麵,咁都識包餃子,我唔係特別鍾意食,食嘢都係為填飽個肚,我以前喺外國讀書經常自己下廚,但真係煮得太難食,如果唔係因為自己煮同埋唔想浪費食物,我真係唔想食,自此之後就有陰影,我由外國讀完書返香港,媽咪見我瘦咗咁多勁心痛。」身旁的江嘉敏聞言即說:「我可唔可以請你嚟我屋企煮嘢畀我食?我想減肥,哈哈!」嘉敏稱一直減肥中,自言減肥是女人的終身事業:「公司真係太錫我,經常搵我拍飲食節目,雖然我都鍾意,但都可以多元化啲,畀我拍吓遊戲節目都得㗎!」何依婷自嘲煮嘢太難食。江嘉敏努力減肥!一齊炮製賀年菜!江嘉敏努力減肥!一齊炮製賀年菜!何依婷江嘉敏