38一下 today: 周嘉洛農曆年衣錦還鄉 揀另一半難過鄉親關 #女神

2023年2月12日 星期日

周嘉洛農曆年衣錦還鄉 揀另一半難過鄉親關 #女神



周嘉洛農曆年衣錦還鄉 揀另一半難過鄉親關

周嘉洛農曆年衣錦還鄉 揀另一半難過鄉親關藝人周嘉洛今日(12日)出席無綫劇集《新四十二章》宣傳,他透露農曆年期間與家人返家鄉拜年,因而錯過了劇集宣傳,故返港後隨即「蒲頭」:「我8年冇返過去(衣錦還鄉?)等成就高啲先,不過有拜祖先。(長輩有冇訓話?)叫我努力工作。(有冇催你拍拖?)冇,佢哋知我冇時間,今次返去主要都係陪吓佢哋飲茶。」更指親戚有追看他演出的劇集,亦大讚其演出:「佢哋要求唔高,見到我就開心。(有冇派利是比長輩?)都係佢哋派利是畀我!」嘉洛笑指「出巡」期間也有被街坊認出要求集郵,他也照單全收,問到可有趁機介紹對象給他?嘉洛表示:「我媽咪識得保護我,同埋佢嗰關都好難過喎!(你有咩條件?)都係我鍾意,不過我嗰關都好難過,工作時間太長。(搵番呢行嘅女仔? )睇有冇機會啦,圈內圈外各有各好,要講緣分!」談到《痞子殿下》班底拍攝旅遊特輯,嘉洛指該計劃暫時無限期延後:「因為《痞子2》下個月開工,預計拍到6、7月。(唔擔心到時同陳瀅嘅緋聞會翻炒?)諗唔到咁多,有心理準備。(快啲搵第2個緋聞對象?)搵JW?(男友破產,有冇慰問佢?)我諗佢冇問題嘅,不過我返咗內地一段時間,好耐冇同佢哋聯絡,我都係返咗嚟兩日啫!」江嘉敏又係唔係嘉洛杯茶?瘦番啲喎!嘉洛之前返咗鄉下。衣錦還鄉。周嘉洛