38一下 today: 游嘉欣烏龍百出 煮嘢食分唔清糖同鹽 #女神

2023年4月23日 星期日

游嘉欣烏龍百出 煮嘢食分唔清糖同鹽 #女神



游嘉欣烏龍百出 煮嘢食分唔清糖同鹽

游嘉欣烏龍百出 煮嘢食分唔清糖同鹽不諳廚藝的游嘉欣出於有份主持的無綫飲食節目充當「氣氛擔當」,鬧出連串笑料,化身問題少女向另一主持李家鼎喪問刁鑽問題,令對方被問到口啞啞,另方面卻又分不清糖鹽,幫手切材料時又被嫌手腳慢,撻蝦膠時又被嫌唔夠力,搞到李家鼎也不禁投降說:「真係怕咗你!」不過嘉欣否認節目中烏龍百出是節目效果,更笑言:「呢個係我真實演出,全部烏龍嘢係好突然發生嘅,煮嘢食嘅過程基本上唔會Cut,都係做番平時嘅自己,可能我都係比較多問題嘅一個人,所以好多時都會好好奇咁問問題,有時又會口快快講錯嘢!」武術指導兼演員變身「教煮」的李家鼎,則透露伯樂高層曾勵珍:「想當年曾勵珍監製嘅處境劇《香港82》要拍一場食飯戲,點知道具餸出咗事,有人食完又屙又嘔,嗰味係蘿蔔炒魚鬆,佢話咁叻你煮吖,我咪煮囉,佢食完之後就記得,30年後拍咗個《男人食堂》,佢哋見我Talk得,叫我不如煮嘢食啦,咁就整咗個《阿爺廚房》出嚟。」被問到節目大受歡迎,令其人氣急升,不過李家鼎卻有另一番感受,他表示:「人情冷暖,世態炎涼。」游嘉欣大晒長腿!游嘉欣唔識煮嘢食!游嘉欣同李家鼎一齊煮嘢食!KAYAN游嘉欣