38一下 today: 星岛网:江美仪㩒捞烂做冇投诉恨赚外快… #香港 #娱乐

2023年4月13日 星期四

星岛网:江美仪㩒捞烂做冇投诉恨赚外快… #香港 #娱乐



星岛网:江美仪㩒捞烂做冇投诉恨赚外快…

星岛网:江美仪㩒捞烂做冇投诉恨赚外快 酬宾价接Job庆祝攞视后

江美仪年初凭《下流上车族》首夺视后,在得奖后的首部作品《隐形战队》中,跟刘颖镟的母女情再被讚赏。原来美仪这个"妈咪",同"仔女"有特别沟通方式,令大家更投入演出。而早前获"华鼎奖"视后提名的她,以酬宾价接Job庆祝攞视后,另外,6月会去日本跑山奖励自己,更想拍亚洲素食旅游节目。

採访:杜杜 摄影:钱文坤 髮型:Ivan Lee@headquarters

美仪坦认攞完视后只是一个阶段的结束,新阶段开始便是由零开始。

谈到首次合作演母女的刘颖镟,美仪有讚冇弹,"佢真係好搏,又靓女身材又好,但佢唔会恃住靓同埋身材好就唔努力,佢好勤力去健身又成日打到瘀晒,佢嘅努力过多几年一定会有更好成绩。"

虽然美仪经常跟剧中仔女有衝突,但私下却跟他们相处融洽,原来有秘诀,"我都係用嗰个方法,就係叫佢哋做功课畀我,要佢哋谂两个角色之间关係,个角色点解会做呢啲嘢,佢会对于个角色更加了解,我同啲仔女啲关係就係咁建立。"

"华鼎奬"有提名当攞奖

继夺得TVB视后,美仪开心凭《下流上车族》再入围内地"华鼎奬" 最佳华语女主角最后8强,她笑言港剧女主角只得自己有提名已当得奖。她又感恩得奖后刚巧通关,希望有机会去其他地方赚外快,更宣佈会以酬宾价接工作,"庆祝我攞视后,价钱係大酬宾,总之电视框(Discount)好大,优惠去到几时就睇大家反应,热烈就继续落去,我呢啲㩒捞烂做冇投诉,少吃唔多餐,仲要係食斋啫!哈哈!"

美仪已计划好6月跟10多名朋友到日本长野参加跑山比赛,之后转战东京玩,"之前去日本行山就有,第一次去跑山,但唔会博老命,都係搵藉口参加比赛又留吓倩影呃吓like,之后再去东京行outlet疯狂买嘢,2020年嘅3月后我都冇去过旅行,係时候去玩吓。"

此行她还打算为筹拍的旅游节目做资料搜集,"我提议拍个节目去外地食素菜,旧年唔係疫情就拍咗,希望今年可以拍得成啦!"