38一下 today: 香港01:叶璇自爆直播孖辫露腩属角… #香港 #娱乐

2023年5月17日 星期三

香港01:叶璇自爆直播孖辫露腩属角… #香港 #娱乐



香港01:叶璇自爆直播孖辫露腩属角…

香港01:叶璇自爆直播孖辫露腩属角色需要 唔觉放下身段︰唔丑卖唔到货

叶璇专注内地发展多年,近日激罕回港拍剧,首度参演ViuTV剧集《法与情》。早前她在内地开直播时被指大走样,腰间"士啤呔"表露无违,但今日她状态回勇,身穿贴身裙侧看都冇肚腩。她表示不介意被取笑,因为直播造型只是角色需要,亦不觉得是放下身段去扮丑,若有人认为她丑,即代表她成功。

叶璇今日出席ViuTV剧集《法与情》拜神仪式,她在剧中饰演未拍过拖的隐形富婆,将会与贾晓晨(JJ)争仔。早前叶璇在内地开直播、带货等,被指大妈味浓,与早年的古典美人形象对比甚大,不仅腰间赘肉明显,更被指粗鲁冇仪态,不过她今日就回复状态。著住花裙的叶璇腹部扁平冇肚腩,但她受访时指自己冇刻意瘦身,更自爆之前直播的肚腩原来是假的!

叶璇指见到网民对直播的评价冇生气,并说:"都係角色嚟㗎啫,做Artist咩都係角色演出,我好多面,扮丑、扮靓、扮老、扮嫩、扮男、扮女都得,导演可以搵我。"她无惧网民评价,若有人觉得她丑,即代表她成功:"譬如我扮奸角,啲人好嬲我,即係我成功囉?扮丑,啲人话我又肥又丑,咪即係我成功囉,唔丑就卖唔到啲货。角色係咁就要咁,唔通你做床戏,人哋又觉得你真係好姣咩?"

谈到她在直播的造型又扎孖辫又露腩,她否认是放下身段,更表示:"一个专业、有身段嘅演员先会丑同靓乜都扮!"今日状态回勇的叶璇指自己冇刻意瘦身,反而乜都食,被问起片中见到她有士啤呔,她说:"乜都可以做,造形可以係做出嚟嘛。(士啤呔係假?)係呀,係呀。"

讲到今次久违返港拍剧,她指已3、4年冇回港,因角色好吸引,饰演纯朴、善良、又未拍过拖的富婆,更会与JJ一齐争仔,被问到争边个,叶璇即扮可爱说:"咪关智斌囉,我BB囉!"

JJ表示老公樊少皇知道自己有性感戏和床戏,曾叫她不要接戏,叶璇即问:"吓?你同佢讲咗喇?叫你唔好接你都接,咁要离婚喇?"JJ笑说:"差唔多㗎喇!"又提议叶璇不如做她的"床替",代她跟Kenny亲热,叶璇就笑说:"我做武术指导啦,我都同BB有床戏,不过係病床。"