38一下 today: 炎明熹期待孖閨密去旅行 文凱婷堅決唔認做「小三」 #女神

2023年5月7日 星期日

炎明熹期待孖閨密去旅行 文凱婷堅決唔認做「小三」 #女神



炎明熹期待孖閨密去旅行 文凱婷堅決唔認做「小三」

炎明熹期待孖閨密去旅行 文凱婷堅決唔認做「小三」藝人炎明熹(Gigi)今晚(6日)到灣仔伊館參與慈善音樂會表演。談到正進行DSE考試,她表示:「淨返一科Technology and Living 9號應考,因為考嘅範圍好闊,連布料纖維有幾多種都要問,所以真係要畀心機讀書。(覺得之前考成點?)我好叻女,日前考英文口試覺得唔錯。(對DSE好有信心?)信心一定要有,唔好太多,但又唔可以冇,哈哈!」由於想留港升讀時裝設計,所以9號考的科目對她來說相當重要:「因為嚟緊都仲有工作,唔可以集中溫書,不過我好享受兩邊兼顧。」Gigi日前到珠海及肇慶開騷,以小背芯罕有騷身材,事後被形容為「禾稈冚珍珠」。講到這個造型時,她表示:「我學識咗呢5個字,不過我唔係好明,要屋企人解釋畀我聽。(覺得呢5個字係讚定彈?)中性囉,內地啲粉絲好熱情,佢哋不停揮應援物,擔心佢哋啲手會揮到甩呀!」Gigi又指完成考試後便會鬆口氣,又透露已計劃與兩位閨密到台灣旅行,她說:「6月中出發,起碼留一星期假,係我第一次同屋企人以外嘅人去旅行,所以既與奮又期待。」而早前好友姚焯菲返港小休,Gigi表示:「突發嘅情況下見到佢,佢好Sweet咁送咗份生日禮物畀我,真係好窩心。」炎明熹(Gigi)今晚到灣仔伊館參與慈善音樂會表演。Gigi指完成DSE便可以鬆口氣,計劃與兩位閨密到台灣旅行。而歌手文凱婷(Aeren)也有份演出,她打趣說很久未有機會公開踏台板唱歌,今次則唱兩首歌娛賓。談到大17年的男友湛耀東被指拋棄舊愛與她拍拖,對方又涉嫌搶走舊東家的學生,Aeren坦言:「起初佢都有啲唔開心,覺得畀人冤枉,好彩身邊嘅朋友都知道係咩一回事。(冇影響你哋感情?)係。(對佢百分百信任?)同得佢一齊,梗係信任。(人哋話妳係第三者。)唔開心一定有,呢個似乎對人格同形象有影響,總之我哋喺埋一齊時係單身嘅。」至於男友被指搶學生,Aeren即答:「佢舊年6、7月辭職,但嗰份割席聲明係上個月嘅事,所以究竟邊個同邊個割席,其實有得商榷,而且佢「過冷河」嘅時間根本冇得教學生。嚟緊佢諗住做音樂製作同教學,但詳情未有定案。」談到她早前融入男友家中,與對方家人齊往澳洲旅行,男友母親更發貼文指是「一家人」,Aeren坦言:「老人家好開心,佢根本冇諗咁多,只係覺得個仔又喺身邊,所以咪形容一家人囉,冇理由踢開我吖嘛。其實當初佢哋成家人想去旅行,就問我想唔想一齊,我見咁耐冇去旅行,梗係話好啦。」問到稍後會否與男友合作,Aeren則耍手笑答:「唔好啦,佢好似老師咁,有時我哼兩句(歌),佢都話唔得。」文凱婷就堅決否認做「小三」。問到會否與男友有音樂上合作,Aeren則表示「唔好啦」!炎明熹文凯婷Aeren