38一下 today: 明报OL:法言人|容天佑“弯腰救美”… #香港 #娱乐

2023年5月5日 星期五

明报OL:法言人|容天佑“弯腰救美”… #香港 #娱乐



明报OL:法言人|容天佑"弯腰救美"…

明报OL:法言人|容天佑"弯腰救美"有压力 麦玲玲演贵妇出动私伙

TVB剧《法言人》下周踏入结局周,法庭个案浪接浪。昨晚(4日)一集个案主角,是特别演出贵妇白小姐的麦玲玲,白小姐因跟洪律师(庄锶敏饰)学跳舞结识了Nathan(陈俊坚饰),并遭对方骗去2000万,遂要求金师爷(马国明饰)讨回公道。

另因白小姐经常失惊无神现身律师楼,两度妨碍Tony仔(容天佑饰)收工拜祭亡母,2人因而结冤,幸最后Tony仔混乱中勇救白小姐,2人关係180度逆转,白小姐还收了Tony仔做契仔。

自《法言人》播出后,容天佑凭性格单纯、坦率又热心的Tony仔角色成功入屋,加上天佑真人与Tony仔一样,天生一副好身手,昨晚天佑为捉Nathan,再度"大脚趷起",为配合剧情需要,不但收放自如,还使出一招"弯腰救美"。

谈到相关场口,容天佑笑言:"又唔係特别难嘅,因为无论如何,我都一定要接住玲玲姐,接唔到就大镬,不过玲玲姐身手超级灵敏,著住高踭鞋咁样弯腰落嚟,都难佢唔到,果然厉害。"

他表示该场口拍摄难度,反而在于"伸缩脚":"将脚踢出去就容易,踢出去唔碰到目标都唔难,最难係要隻脚已经出咗去,然后唔畀你伸直,夹硬抽返番嚟嗰下就超级辛苦,就好似你想打喷嚏,但係又打唔出嗰下感觉,好唔爽。"

玲玲姐则笑言最怕"责"亲天佑:"其实事前试位试咗好耐,佢有叫我放心责落佢度。天佑又真係几有功架,佢本身有练过拳同功夫,所以反应係几好。"

谈到昨晚演出由头带到落尾,玲玲姐笑言过足戏瘾:"今晚好多朋友打嚟,又影相Send畀我,好开心!拍嗰时梗係开心,因为我好少拍呢种角色,做番自己多,都係家豪哥(刘家豪)畀最多机会我去做啲唔同角色。"

为了认真做好白小姐,玲玲姐除了先腾出时间迁就剧组再安排其他工作,更是所有手袋及服装均是私伙,套装更全部开剧前,已找设计师度身订做:"今次所有衫同手袋都係私伙,我唔係艺人身形,所以我宁愿自己安排好晒。"