38一下 today: 林夏薇Show《法言人》畀李東旭睇 知佢打離婚官司 #女神

2023年5月9日 星期二

林夏薇Show《法言人》畀李東旭睇 知佢打離婚官司 #女神



林夏薇Show《法言人》畀李東旭睇 知佢打離婚官司

林夏薇Show《法言人》畀李東旭睇 知佢打離婚官司藝人林夏薇(薇薇)、黃嘉樂和莊鍶敏等,今日(8日)現身電視城,出席劇集《發言人》結局篇宣傳。昨晚劇情終於推進到薇薇與馬國明墮愛河,惟網民卻嫌他們「定情之吻」只錫額頭,薇薇解釋:「因為劇情交代我哋做咗咁多年老友嘛,如果一嚟就錫咀好尷尬,大家唔使急嘅。(即係嚟緊有接吻嘅?)係啦。」談到她於社交平台晒出與韓星李東旭合照,薇薇透露:「我老公同啲生意拍檔食飯,佢咁啱都在場。佢素顏現身,皮膚都好好,而且係我好欣賞嘅演員之一,我由《My Girl》開始就不停追佢嘅劇。(有冇叫佢睇《法言人》?)我有即刻畀啲片段佢睇,雖然佢唔識廣東話,但竟然知道我喺度打離婚官司。」黃嘉樂聞言即謂:「咁你幾時同BLACKPINK食飯?哈哈!」而黃嘉樂於戲中飾演的富家子律師,日前一終於為女友趙璧渝登場打官司,薇薇大讚他英語對白流利,堪稱「英文擔當」,嘉樂解釋:「之前請教咗朱滙林(法律學院畢業演員)及自己嘅一位律師朋友,又用咗兩星期時間去練,好彩拍攝時冇乜NG。」對於「為女死為女亡」,薇薇即跟爆嘉樂與太太相處一個冧樣:「佢嘅攝影師太太經常嚟探班,仲幫佢同我哋影咗好多靚相,好sweet。」嘉樂即接口:「咁我都願意為佢赴湯蹈火!」薇薇做乜咁開心?因為見到李東旭囉!黃嘉樂喺劇中大晒英文。法言人黄嘉乐林夏薇