38一下 today: 林欣彤帶母親整頭髮騷成果 網民大讚母親好靚女 #女神

2023年6月6日 星期二

林欣彤帶母親整頭髮騷成果 網民大讚母親好靚女 #女神



林欣彤帶母親整頭髮騷成果 網民大讚母親好靚女

林欣彤帶母親整頭髮騷成果 網民大讚母親好靚女歌手林欣彤(Mag)喺社交網分享照片,留言:「是咁的,我帶咗我阿媽去搵我髮型師,離開 Salon之後我幫佢影咗啲相,根本就同日本雜誌介紹至潮婦女髮型嗰啲一樣,講到呢度大家同唔同意先?」網友都十分認同,仲紛紛留言讚Mag媽新髮型夠晒潮:「其實,我想講,你媽咪真係後生咗好多,比十年前差不多」、「Mag媽好靚女呀」、「真的很適合你媽咪」。Mag帶阿媽搵髮型師整頭。全程直擊!孝順女!Mag操刀為娘親影靚相。雖然得到大家嘅認同,但都不及Mag爸嘅讚賞,Mag留言補充:「最震撼係連我阿爸都讚,說明一下,能夠得到我爸讚賞,難度高過真係登上日本時代雜誌!神迹呀!Hallelujah!」林欣彤