38一下 today: 明报OL:亚视66周年台庆… #香港 #娱乐

2023年6月7日 星期三

明报OL:亚视66周年台庆… #香港 #娱乐



明报OL:亚视66周年台庆…

明报OL:亚视66周年台庆 行政总裁徐小明宣布拍另类综艺节目

亚洲电视昨天(6日)于大埔录影厂举行《66周年台庆》晚会,行政总裁徐小明率领董事局及管理层举行启动礼,盼透过台庆活动令外界更了解亚视未来动向。他说︰"其实压力都好大,因为大家都问有咩搞,其实我最主要目的就係激活亚视,因为一个电视台冇制作就好似虚壳咁,起初我哋轻鬆啲,好似新闻、财经、玄学等等。今次'碌卡'叫咗好多朋友嚟帮手,今晚晚宴都爆晒人数,多谢大家对亚视嘅情怀支持。嚟紧亚视都会参与一个基金,我哋希望培养到人才,搵到啲好剧本。"

徐小明表示亚视现阶段将制作另类综艺节目,同时已成立"亚视国际新闻台"加强新闻力量,由艺人陈美涛、吴玥肜、罗卿娗伙拍马来西亚新闻团队为观众提供最新资讯。

昨晚出席台庆晚会的艺人有陈启泰、柳影虹、李龙基、刘锡贤、锺叮噹、宫雪花、马浚伟、冯素波等。陈启泰兴奋再为亚视拍节目︰"头先我见大堂好多人,我以为自己好熟路想行'秘道',点知封咗搞到要行5层楼梯。我依家为亚视拍汽车节目,最好可以带埋太太一齐拍,我哋呢啲老演员都会畀好多意见嘅。"

柳影虹、李龙基担任表演嘉宾,落力献唱为节目增添气氛。柳影虹重回亚视感兴奋,希望亚视多制作节目令业界百花齐放。她说︰"我问小明哥係咪搵我做评判,佢话叫我唱歌!其实我都想做评判,因为咁多年畀人指指点点,都想评吓人哋唱歌。"李龙基拒谈女友用手袋装钱一事,称不想被人误会。他说︰"我哋年尾就会结婚,不过应该唔会大搞,总之两个人开心就可以。"

刘锡贤担任司仪,他说多年未现身录影厂,重回旧地感触良多。刘锡贤说︰"我1988年加入亚视,拍过好多节目,令观众留低深刻印象,真係好多谢亚视,希望今次小明哥带领亚视有新形象,令观众接受番我哋。"

久未露面的陈庭威感触亚视台庆,又透露近年在马来西亚做生意。被问到感情生活时,他说︰"我仲係自由身。你知以前係地下情,唔知边个咩?咁约出嚟食饭见吓囉。"

马浚伟认为亚视做网台有更大发展︰"佢哋有需要而我又做到,我一定会支持佢,不过依家我都忙紧返学,可能做监制开心啲,因为可以指人做嘢,可能呢啲层面合作会易啲。"