38一下 today: 胡鴻鈞轉會後出國語歌:我鍾意穿州過省開工! #女神

2023年7月30日 星期日

胡鴻鈞轉會後出國語歌:我鍾意穿州過省開工! #女神



胡鴻鈞轉會後出國語歌:我鍾意穿州過省開工!

胡鴻鈞轉會後出國語歌:我鍾意穿州過省開工!歌手胡鴻鈞今日(29日)現身星光熠熠耀保良記者會,他透露屆時會獻唱新歌,講到最近轉新唱片公司,他稱已十分適應:「因為我好鍾意穿州過省,嚟緊會出國語歌為主,過幾日我就會飛北京錄歌同拍MV。(會搵內地女星做女主角?)冇女主角,我所有嘅MV都係得我自己一個。(因為預算唔夠?)唔關事,因為我想大家專注我一個,怕女主角會搶Fo。」提到甄子丹女兒甄濟如最近加入同公司成為其師妹,他即時恭喜對方:「我之前未見過佢,希望有機會同佢合作。」對於緋聞女友蔡思貝向周星馳自薦演《少林女足》,問他會否仿效女方自薦?他笑言:「佢好似只係搵女仔演女足。(你可以自薦做教練?)呢啲我隨緣。我暫時專注喺唱歌。(唔拍戲?)唔係唔拍,如果有監製或導演覺得合適都歡迎,但依家未有計劃。」他指跟無綫仍有幾年合約,拍劇方面留待公司安排。胡鴻鈞嚟緊會出國語歌。胡鴻鈞好鍾意穿州過省!另外,應屆港姐冠軍林鈺洧、季軍梁超怡及友誼小姐邢慧敏亦有出席今日(29日)保良記者會,林鈺洧稱她們負責呼籲大家購買籌款晚會門票,笑言要包辦票房:「個晚會係我哋卸任後嘅活動,係延續港姐嘅職務,算係圓咗我連任嘅夢想。」問到卸任後可會放假輕鬆一下?梁超怡稱若有空希望可以做運動及養生,因之前拍劇太累,而邢慧敏表示選美期間眾佳麗有建議一齊去旅行,但因她們幾個要履行港姐任務而未能成行:「卸任後就可以一班女仔一齊去旅行玩吓,地點未定,我想飛近啲,林鈺洧就想去遠啲。」林鈺洧指這年為履行港姐職責未有去外地旅遊,有很多地方想去,包括北極、瑞士及埃及等。胡鸿钧