38一下 today: 連詩雅加拿大探親被催有仔趁嫩生:我都過咗嫩好耐! #女神

2023年8月8日 星期二

連詩雅加拿大探親被催有仔趁嫩生:我都過咗嫩好耐! #女神



連詩雅加拿大探親被催有仔趁嫩生:我都過咗嫩好耐!

連詩雅加拿大探親被催有仔趁嫩生:我都過咗嫩好耐!藝人連詩雅(Shiga)、鄭融和夏雨等,將於中秋節舉行音樂會,今日(8日)舉行記者會預告詳情。夏雨表示這個活動其實數年前已開始籌備:「嗰時想係「溏心家族」嘅,但受疫情影響搞唔到,依家捲土重來,可惜好難齊人,好似關菊英已講明唔做。」問到對方是否決定引退,夏雨答:「佢冇講實,不過話如果有演出佢會好大壓力,我哋成日有約食飯,佢精神狀態好好,同埋成日出埠旅行。」夏雨同樣表示自己刻下會揀工作:「總之啱先做。」Shiga則透露剛從加拿大登台返港,此行順道逗留了兩日探親:「我阿姨、舅父同啲仔女都係嗰邊,有啲表妹細個時好Friend,真係10年冇見,食飯引唔住落淚。本來我都想老公(陳家樂)陪我去,但時間上夾唔到,機票亦好貴,嗰邊啲親戚到依家都未見過佢。(親戚催你生仔?)佢哋話有仔趁嫩生,我就話我都過咗嫩好耐,同埋嚟緊我哋分別都有工作,又想過吓二人世界先。」同場鄭融則自爆由去年9月開始等新歌歌詞:「入行咁耐我都未試過咁,寫咗幾版都覺得未係最好,辛苦晒填詞人幫手,依家都未知幾時先可以入錄音室。」她又指反而疫情期間推出的《多喝水》及《13樓的大笨象》獲歌迷喜愛,當時為事業打了強心針。連詩雅想過二人世界先,唔生B住!唔知同家樂幾時先有好消息。夏雨話關菊英唔會唱!鄭融狀態幾好!连诗雅