38一下 today: 古佩玲讚周嘉洛有魅力 未肯定是否自己杯茶 #女神

2023年8月6日 星期日

古佩玲讚周嘉洛有魅力 未肯定是否自己杯茶 #女神



古佩玲讚周嘉洛有魅力 未肯定是否自己杯茶

古佩玲讚周嘉洛有魅力 未肯定是否自己杯茶藝人古佩玲(Kelly)、林夏薇、周嘉洛、曾比特,今日(5日)到電視城為綜藝節目《思家大戰》錄影。Kelly透露於新劇《寵愛Pet Pet》中會對周嘉洛一見鍾情:「之後會介入嘉洛同林夏薇嘅感情。(現實有冇試過女追男?)冇試過,通常都係雙方互相鍾意大家。」她笑言因自己性格內斂,因此今次演這角色需要很多能量:「我係做任性嘅大小姐,唔理嘉洛鍾唔鍾意我,我都表達我嘅愛意,好崇拜佢,佢好幽默,覺得佢好Charm。(現實呢?)都Charm!(係咪你杯茶?有咩擇偶條件?)未知住,要睇Feel,冇話一定要有咩條件,最緊要睇夾唔夾同對我好唔好。」她表示自己的初戀就是一見鍾情,不過到最後也是分手收場:「第一任男友係選港姐嗰陣,嗰陣時Long distance咗好耐。(依家有冇人追?)我都想有人追,追我,我會盡力跑,你追我跑先有Feel。(唔怕追到冇氣?)我送氧氣。(唔驚畀人話吊高嚟賣?)唔會,鍾意我嘅人就一定會鍾意我。」古佩玲派心心。同場,藝人汪明荃(阿姐)表示與家英哥也很久未有上遊戲節目,她説:「主持就多,好少玩,依家都懵查查唔知點玩。」家英哥即補充:「聽講話唔使做定功課,做咗反而會諗得太複雜。(有冇信心贏?)信心大把,不過對面都好厲害。」問到以往是否經常於遊戲節目贏得獎金獎品?阿姐表示曾贏取電動車,家英哥即搞笑表示:「你贏關我咩事?(㗎車你用緊喎?)好耐以前我喺《獎門人》玩拉枱布都贏過架車,以前我玩遊戲攞好多獎品。」家英哥表示稍後會跟明星足球隊到內地踢足球,阿姐則表示不會陪家英哥北上:「我要拍床褥廣告,不經不覺拍咗30幾年。」家英哥聞言即笑指要食魚翅慶祝,被阿姐反駁他現在不鼓吹食魚翅,家英哥即打趣說:「有個老婆咁識賺錢真係好,我哋呢啲食軟飯嘅。(食得開心?)開心!我啲牙又唔係咁好,啲飲軟軟哋幾好吖。」古佩玲和周嘉洛擦出火花。談到家英哥早前於電台節目大爆阿姐穿粉紅色內褲,問他回家是否需要跪玻璃?他説:「冇,佢聽唔到我講嘢,哈哈!(全部粉紅色?)總之冇紅色,我就有,平時都會著。(送套紅色畀阿姐?)呢啲唔使你話我聽,如果聽你講先去做就受你影響。」身旁阿姐聽得一臉尷尬,叫他不要再説內褲話題,想當搞笑。家英哥表示平日會送手袋為多,問他知道阿姐喜歡款式?他說:「總之貴就買㗎啦,哈哈!」他笑指二人經濟獨立,不會給錢對方用,笑言雖被指食軟飯,但送禮物全是自掏腰包。林夏薇騷長腿。人才濟濟。汪明荃與羅家英拍住上。古佩玲Kelly超