38一下 today: 張曦雯唔介意剷光頭 冧爆獲男友讚頸型靚 #女神

2023年8月7日 星期一

張曦雯唔介意剷光頭 冧爆獲男友讚頸型靚 #女神



張曦雯唔介意剷光頭 冧爆獲男友讚頸型靚

張曦雯唔介意剷光頭 冧爆獲男友讚頸型靚藝人張曦雯(Kelly)今日(7日)先為新劇《企業強人》開工,再趕往出席熱播劇《破毒強人》宣傳活動。為《破》劇「落髮」演出的她,早前於社交網站晒出剪髮短片,片中傷心落淚,Kelly受訪笑言:「依家唔喊嘞,條片都係想畀觀眾見到我為角色做嘅準備啫。我都知道有人睇完話好似假髮,明明剪咗冇埋由咁唔抵,所以咪分享畀大家睇吓。」一向是長髮姑娘的她,直言今次是:「成世人最短嘅一次,短到差唔多要鏟青。」並坦言:「其實做得演員,我都預咗要剪,唔係套套劇都係長髮演女神嘅,咁監製Marco(羅永賢)叫到我咪剪囉。(Keep起剪咗嘅頭髮留念?)又冇喎。」她指香港觀眾可能暫時倘未接受,但內地因為「率先播放」,故網民留言:「睇多幾集,都覺得幾啱角色。」她說:「覺得適合好緊要,都唔好話靚唔靚嘞,咁個角色唔需要靚,得到大家支持我好滿足,值得剪嘅。」談到男友意見時,她冧爆說:「佢話估唔到我嘅頸型咁靚。」她表示倘若劇本及角色需要的話,自己甚至不仲不介意剷光頭:「我反而接受唔到全由裸!(《企業強人》角色有乜特別?)我演個不擇手段嘅女強人,同之前《再見枕邊人》一樣奸嘅,我幾鍾意喎,觀眾依家都鍾意睇呢類角色,因為多啲發揮,有空間作大膽嘗試。」張曦雯依家連剷光頭都得!真係豁出去!張曦雯冧爆獲男友讚頸型靚。張曦雯Kelly