38一下 today: 新闻女王|王敏奕大讚佘诗曼为人慷慨友善… #香港 #娱乐

2023年8月9日 星期三

新闻女王|王敏奕大讚佘诗曼为人慷慨友善… #香港 #娱乐



新闻女王|王敏奕大讚佘诗曼为人慷慨友善…

新闻女王|王敏奕大讚佘诗曼为人慷慨友善:佢会俾好多意见

王敏奕(Venus)现身尖沙咀出席医美品牌活动。提到同佘诗曼(阿佘)合作拍TVB新剧《新闻女王》喜获对方点名大讚。Venus表示:"好多谢佢,当然受到佢对我咁好嘅评价,我係有啲受宠若惊,但无论点都好,我都会继续努力,唔好辜负佢对我嘅讚赏。(同阿佘合作会唔会有压力?)其实咁又冇嘅,因为佢个人係好友善同埋係好慷慨,佢会俾好多意见,而且会喺拍之前,会同主动同我哋接触同埋沟通,因为佢好深明一个道理,只要对手好,变相佢都会好,愈多人好,咁套戏就会好,同埋佢对每一个角色都有一啲自己嘅谂法,咁所以我都係佢身上学唔少嘢。"