38一下 today: 周嘉洛講同陳瀅緋聞狼狽不堪 林夏薇幫手解圍 #女神

2023年8月6日 星期日

周嘉洛講同陳瀅緋聞狼狽不堪 林夏薇幫手解圍 #女神



周嘉洛講同陳瀅緋聞狼狽不堪 林夏薇幫手解圍

周嘉洛講同陳瀅緋聞狼狽不堪 林夏薇幫手解圍視后林夏薇(薇薇)、周嘉洛、陳庭欣(Toby)、古佩玲、黃子恆及除榮等今日(6日)齊集黃大仙,為無綫劇《寵愛Pet Pet》宣傳。劇中與薇薇擦出感情線的嘉洛,於台上透露劇中開始對薇薇「有啲嘢」,又語重心長教現場小朋友不要輕舉妄動,要待「肯定有啲嘢」才展開攻勢,非常搞笑。受訪時嘉洛表示劇中角色對得薇薇多開始日久生情,問到與緋聞女友陳瀅一同拍劇、平日又經常相約外出遊玩是否也日久生情?嘉洛即推家人作擋箭牌説:「平時見得最多係媽咪,其次係自己隻狗。(同陳瀅都對得多?)分開對唔係對足咁耐嘛!如果講拍劇對得多我對滕麗名仲多。(人哋結咗婚!)真愛呢啲嘢冇影響㗎!哈哈!」聲稱單身的他坦言也很想拍拖,問到同劇那麼多女演員有否合適人選?他説:「好多女仔但一個都唔關我事,我好被動嘅。」他表示自己乃「佛系」派,一切隨緣:「呢啲嘢講感覺嘅,要嚟嘅時候你想冇都難。(拍劇時冇試過?)我哋好專業,拍戲就拍戲。」身旁拍檔薇薇見嘉洛被追問得如此狼狽,即示幫口將話題拉回劇集,她表示觀眾看得投入,透露隨住劇情發展會拍更多短片跟大家分享:「劇入面噴到嘉洛一面屁,所以我哋就拍咗段片用水噴到佢成頭濕晒。」她表示片段放上社交後大受歡迎,笑指觀眾似乎喜歡看嘉洛被糟質,她表示會陸續有來,若收視理想不介意下次幫嘉洛剪頭髮:「其實都好多粉絲留言話想睇我哋跳舞。」至於Toby就帶同由她飼養的小鸚鵡Shabu出席,她說:「Shabu喺劇入面都有客串,係第一次拍劇,拍嗰陣都算聽。(會點獎勵佢?)送Kiss同獎佢食瓜子,對鸚鵡嚟講瓜子就好似人類嘅零食一樣,唔可以食太多。」她表示若有機會也想和Shabu一起接拍廣告,相信拍潤唇膏廣告會相當合適。林夏薇好Sharp!齊齊玩遊戲。周嘉洛一講陳瀅就…好在有薇薇解圍。陳庭欣不嬲鍾意小動物。陳瀅係嘉洛杯茶?