38一下 today: 陳展鵬帶囡囡睇聖誕燈飾 4歲小豬比開始識襯衫 #女神

2023年12月24日 星期日

陳展鵬帶囡囡睇聖誕燈飾 4歲小豬比開始識襯衫 #女神



陳展鵬帶囡囡睇聖誕燈飾 4歲小豬比開始識襯衫

陳展鵬帶囡囡睇聖誕燈飾 4歲小豬比開始識襯衫視帝陳展鵬與歌手陳蕾今日(24日)擔任表演嘉賓,表演唱歌及與現場觀眾玩遊戲,入圍今年視帝選舉的展鵬更趁機於台上拉票。展鵬受訪時表示趁工作順道帶太太單文柔與囡囡「小豬比」來Shopping,打算稍後帶囡囡睇聖誕燈飾:「佢都未試過認真咁睇燈飾,今年夠凍氣氛好好。」他笑言4歲小豬比已開始懂得襯衫,每次出門也會悉心打扮:「會將鍾意嘅放晒上身,哈哈!又學我哋戴眼鏡,當然係冇鏡片啦。」談到他於台上乘機拉票,他說:「頒獎禮當然要拉下票先有氣氛。(有冇信心?)每年都有信心!最緊要大家玩得開心,我哋成班《香港人在北京》嘅新拍檔都玩得幾開心,希望佢哋都攞到獎。」他表示獎項就交給觀眾決定,另表示除夕夜也會放假陪家人過。陳展鵬擔任表演嘉賓。姿勢十足!陳展鵬話會帶囡囡睇聖誕燈飾。至於早前宣布回復單身的陳蕾,笑言平安夜會與同事度過:「公司都好多單身嘅同事,係佢哋約我,其實我想自己靜修。」她表示距離演唱會不足3個月,加上仍有一首演唱會主題曲未寫好,坦言所有節日都唔想過:「未寫好憑乜嘢慶祝?今晚都唔敢飲酒,因為要養聲。(開騷要Keep身材唔食得嘢?)食嘢都OK因為我會做Gym。」她指身形可以靠努力去收身,但聲音壞了便難以補救:「我唔信『女歌手冇冬天』㗎,我會配合番啲季節唔可以凍親。」她透露正預備年底樂壇頒獎禮戰衣,笑言為免着涼故不會再超級性感,問到對獎項信心?她說:「今年比往年機會高啲,因為今年出歌多,算係最有信心嘅一年。」陳蕾平安夜會與同事度過。陈展鹏