38一下 today: 愛回家丨「袁球」老師宣布約滿離開TVB 努力追不上際遇:係時候轉變 #女神

2023年12月25日 星期一

愛回家丨「袁球」老師宣布約滿離開TVB 努力追不上際遇:係時候轉變 #女神



愛回家丨「袁球」老師宣布約滿離開TVB 努力追不上際遇:係時候轉變

愛回家丨「袁球」老師宣布約滿離開TVB 努力追不上際遇:係時候轉變現年34歲、在2016年參加《香港先生選舉》而加入演藝圈的馬俊傑,入行多年曾拍過不少劇集,雖然近年在處境劇《愛回家之開心速遞》飾演袁球老師,試過與外貌相似的「張龍」黃耀煌交換身份而受到人注視,但可惜後勁不繼,今年平安夜(24日)宣布離開TVB。【點擊睇「袁球」馬俊傑工作照】:現年34歲、在2016年參加《香港先生選舉》而加入演藝圈的馬俊傑。馬俊傑曾參加2016年《香港先生選舉》。可惜最早出局!落選後馬俊傑被邀簽約TVB,曾擔任兒童節目《Think Big天地》主持之一。馬俊傑與何依婷因《Think Big天地》而成為好朋友,早前獲女方邀請出席在峇里舉行的婚禮,想不到出席完婚禮過後,馬俊傑宣布離巢並在YouTube頻道拍片,片中馬俊傑表示已回復自由身,目前會努力經營YouTube頻道,繼續努力爭取幕前演出的機會。馬俊傑曾參加2016年《香港先生選舉》,該屆的冠軍是黎振燁、亞軍丁子朗及季軍鍾君揚,落選後馬俊傑被邀簽約TVB,曾擔任兒童節目《Think Big天地》主持之一,其後被安排拍劇,但戲份不多,《愛回家》的袁球老師已經是最初觀眾認識的一個。原來在馬俊傑心目中,《Think Big天地》不是預期的工作,從小朋友心目中的「Linus哥哥」,直至隨後加入劇組,初期曾幻想有無限的發揮機會:「我每次開工,見到入嚟拍攝嘅小朋友,都話好鍾意睇我,每次聽到都好有成功感,完成咗3年『Linus哥哥』呢個任務,我由做主持每日講幾頁紙稿,變到而家可能一套劇都係得幾句對白,甚至有時有角色畀你,但一句對白都冇,或者閃過嘅我,做到已經好迷失自己,由一條經常當咗返屋企嘅路,都變到而家不愛回家。由一個有穩定收入嘅主持,變到而家有穩定收入嘅演員,努力追不上際遇,試又試過,努力又努力過,係時候畀自己轉變吓喇,做啲自己可以掌握嘅嘢。」【點擊睇「袁球」馬俊傑爆肌相】:馬俊傑早前亦有出席何依婷婚禮,當時入住位於努沙杜瓦的五星酒店The Ritz-Carlton。馬俊傑曾拍下Room tour影片,其間鄭衍峰(圖)亂入。馬俊傑大晒超強腹肌。樂易玲幼子Ryan(右)都有一齊落水。馬俊傑人在外地都不忘操肌。在片中以自問自答的方式記錄自己離巢的心情,談到有否後悔加入TVB?馬俊傑說:「其實冇話後悔,每一個人嘅際遇都唔同,其實都好多謝公司,畀機會我入咗港男十強,令我可以踏足呢個咁華麗嘅舞台,亦都好多謝兒童節目監製,畀機會我去做兒童節目,令到好多人認識Linus哥哥呢個人。」馬俊傑又稱目前有一部電影在接洽中,今次與一身肌肉很有關係。他還說:「其實喺電視台拍劇同節目都試過晒,我覺得係時候要出去闖吓,試吓多方面唔同嘅發展,好似電影咁樣,都係喺我事業上一直想試嘅項目。」馬俊傑更說:「我唔想再拍一啲好似兒童節目咁有哥哥包袱嘅節目。」