38一下 today: 高海寧計劃搞慈善畫展透露進軍內地拍新劇 #女神

2023年6月24日 星期六

高海寧計劃搞慈善畫展透露進軍內地拍新劇 #女神



高海寧計劃搞慈善畫展 透露進軍內地拍新劇

高海寧計劃搞慈善畫展 透露進軍內地拍新劇藝人高海寧(高Ling)今日(24日)出席博愛醫院宣傳活動,即場展示由她負責設計的賣旗旗紙,以蝴蝶及其主演的劇集《童時愛上你》角色「彤彤」作為藍本Crossover,以支持8月初舉行的賣旗活動。談到對畫蝴蝶情有獨鍾,高Ling表示:「鍾意蝴蝶破繭而出,重新兼正能量,有時開工見到蝴蝶飛過都好開心。其實細個嘅時候我有學過素描,依家就跟老師學緊油畫,今次嘅設計佢都有幫我執過。」她又指近期走在街上,有小朋友抱着其大腿叫「彤彤」,証明劇集受歡迎,令她大感窩心。高海寧(高Ling)出席醫院宣傳活動。她即場展示負責設計的賣旗旗紙,非常可愛。近年開始多多參與慈善活動的她,直言有考慮舉行個人慈善畫展:「等我儲多啲作品先,之前都送咗其中一張畫畀澳洲一位藥劑師,畀佢用嚟氹小朋友食藥,有朋友試過送咗個公仔畀我,我畫番幅畫送畀佢,好似交換禮物咁。(睇嚟妳鍾意有才華嘅男仔?)係嫁,會加分!」她又透露剛完成無綫劇《新聞女王》拍攝,已折返內地拍攝另一套時裝劇,不過詳情暫時保密。這是她繼《三十而已》再次進軍內地劇壇,高Ling大表興奮,且直言今次戲份較上次多,稍後要再返內地繼續開工。高海宁