38一下 today: 国泰事故李施嬅机上直击逃生过程 #香港 #娱乐

2023年6月24日 星期六

国泰事故李施嬅机上直击逃生过程 #香港 #娱乐



国泰事故|李施嬅机上直击逃生过程…

国泰事故|李施嬅机上直击逃生过程︰我震晒好惊

赤鱲角机场今日凌晨近1时发生怀疑飞机爆胎意外,国泰一班由香港前往美国洛杉矶的CX880航班,由停机坪驶往机场跑道途中,其中一个飞机轮怀疑过热爆胎,机长紧急煞停航机,机舱逃生门被打开,逃生滑梯降下,最少18人受伤。李施嬅原来是这航班的乘客之一,她在社交平台上载机上乘客离开机舱、在机场内等候的片段,回家后又拍片报平安。

她说︰"我平安返到屋企喇,报过平安先﹗今晚真係好惊险,我係第一次喺个跑道,飞机好高速时突然煞停,啲嘢跌晒,个个都好惊。空姐、机长话要疏散时,大家都好紧张,大嗌,好混乱,我都震晒,好惊。跟住嗰啲瀡滑梯又即刻弹出嚟,啲人损晒﹗好感恩机长喺我哋起飞之前嗰一刻觉得有问题,就即刻煞停冇起飞,如果起飞咗可能仲麻烦,所以我好感恩。虽然係几惊嘅一件事,但大家都平安无事,非常之感恩﹗辛苦晒所有工作人员、空姐、飞机师,起码大家都平安冇事,唔飞住都唔紧要﹗"