38一下 today: 郭柏妍唔識踩單車 為拍劇想繼續學手語 #女神

2023年12月27日 星期三

郭柏妍唔識踩單車 為拍劇想繼續學手語 #女神



郭柏妍唔識踩單車 為拍劇想繼續學手語

郭柏妍唔識踩單車 為拍劇想繼續學手語「A0女神」郭柏妍、方紹聰(奶仔)日前冒寒為擔任活動大使,郭柏妍因不會踩單車,故負責主持啟動儀式,落場責任就交給奶仔,,他更自備私伙單車踩到大美督。提到活動為推廣手語,郭柏妍指拍《破毒強人》時曾學過少少手語,但當日到場與聽障人士溝通,才發現有些已經忘記了,有機會也想繼續學,將來拍劇可能可以派上用場。奶仔透露自己有個輕度智障的姐姐,有時也會用手語溝通。他工作之餘不忘增值自己,除了學急救、山藝外,更報考旅遊巴士牌:「做演員咩都要識,公司好多劇集喺大陸拍,到時我可以車同事去開工。」有TVB「御用惡人」之稱的彭皓鋒早前自爆患有直腸癌,他表示現時身體沒大問題:「一直有檢查血嘅指數都冇乜變化,要再照先知腫瘤有冇變大變細,呢個月會再去照,如果變差應該就做會手術,唔差就保持不變,試咗很多不同偏方,睇吓有冇辦法令廇變細。1月可能會去新加坡,因當地有新科技可以試。」他又強調我身體情況OK:「開工都得,都有人問過我,但拍攝期成4個月,時間太長,佢哋驚我辛苦,雖然我覺得自己負擔到,但又驚萬一要做手術會拖累劇組。」郭柏妍原來唔識踩單車。 郭柏妍同方紹聰擔任活動大使。彭皓鋒患有直腸癌,表示現時身體沒大問題。郭柏妍