38一下 today: 台慶頒獎禮︱傅嘉莉何沛珈爭飛躍互笠高帽 #女神

2023年12月27日 星期三

台慶頒獎禮︱傅嘉莉何沛珈爭飛躍互笠高帽 #女神



台慶頒獎禮︱傅嘉莉何沛珈爭飛躍互笠高帽

台慶頒獎禮︱傅嘉莉何沛珈爭飛躍互笠高帽藝人傅嘉莉(Kelly)、何沛珈、阮浩棕和林景程等,今日(27日)出席《萬千星輝頒獎典禮2023》的「飛躍進步」獎10強候選人活動,Kelly和何沛珈原來是昔日模特兒公司的師姐妹,今日兩人終於在活動上相認,但卻成為頒獎禮的競爭對手。Kelly和何沛珈不停互笠高帽,何沛珈表示:「Kelly有好多提名,我都有投佢票芬妮呢個角色。」Kelly卻自嘲說:「估唔到要做大師姐,都好大壓力,做唔好就有愧做前輩。我都係第一次提名飛躍進步女藝員,同師妹爭,應該都爭唔到㗎喇,樣樣嘢都不如。」何沛珈即表示:「唔會,我都有留意你作品,好有Heart,做得好好,女配角我有支持你。」Kelly聞言笑逐顏開:「好開心今年遇到個角色畀人睇到有進步,希望大家有所斬獲,或者一齊拍劇,我做你姐姐。」問兩人會如何拉票?何沛珈表示日前聖誕節,已拍了一輯靚相到社交平台「派福利」,而稍後則要備戰下月舉行的十公里馬拉松比賽,她說:「呢排成日練跑,都幾吃力,要練6分鐘一公里嘅步速。」Kelly則表示會積極拉票,她說:「人生可能得一次入圍10強,公司嚟緊搞盆菜宴,我已經買定鼓、海報,諗住大鑼大鼓周圍拉票,橫額都整埋,之前我考咗個寶石鑑證,諗住落區幫啲街坊鑑證吓啲珠寶,順便拉票。」何沛珈則透露:「早兩日去工展會,有市民叫影相,我順便問埋有冇投我票。」何沛珈珂腰搶Fo!傅嘉莉晒腿上陣。傅嘉莉同何沛珈入圍「飛躍」10強。傅嘉莉同何沛珈互笠高帽。林景程睇好阮浩棕入行10年首次提名「飛躍」的阮浩棕,揚言保持平常心,最希望觀眾認同他們的努力和進步,問他可會跟緋聞女友何沛珈一起落區拉票?他說:「可以嘅,畀人見到我出現,令佢哋記得我,都係好事。」而林景程則表示睇好馬貫東和阮浩棕:「我只係過客,但開心今年畀人睇到有進步,依家係心靜如水。」阮浩棕(右)同林景程都有提名「飛躍」。